Ruumid24.ee
  • RUUMID
  • KALENDER
  • ASUTUSED
  • SÜNDMUSED
  • Logi sisse
    ET
    • Eesti keel

    • English
Öpiku konverentsikeskus -

Kogu broneeringu üldinfo
Valitud kliendid:
Broneeringu ajad samas ruumis


Broneeringu ajad teistes ruumides


Päring

Iga esmaspäev vahemikus 10:00-12:00 alates 20.06.2022 kuni 31.06.2023.

Erandid:

Lisa üks uus kuupäev
Valitud ruumid:
Ruumi ja lisateenuste kasutustingimused

KONVERENTSIRUUMIDE KASUTUSTINGIMUSED

  1. Mõisted
    1.1. Teenus – Ülemiste Citys asuvate seminari- ja koosolekuruumide Tellijale lühiajaliselt kasutada andmine ning sinna juurde erinevate lisateenuste ja toitlustuse pakkumine
    1.2. Broneerimiskeskkond – Ülemiste City kodulehel asuv seminari- ja koosolekuruumide broneerimise veebikeskkond
    1.3. Seminariruum – Teenuse raames Tellijale lühiajaliselt kasutamiseks antav suurem ruum, mille puhul on Tellijal võimalik valida meelepärane laudade ja toolide asetus.
    1.4. Koosolekuruum – Teenuse raames Tellijale lühiajaliselt kasutamiseks antav väiksem ruum, mille puhul on laud ja toolid kindlas asetuses.
    1.5. Tellija – teenust telliv ettevõte või eraisik
    1.6. Teenusepakkuja – Mainor Ülemiste AS
  2. Üldsätted
    2.1. Teenust on võimalik tellida Broneerimiskeskkonnas või e-posti teel.
    2.2. Broneeringu minimaalne kestus on üks tund.
    2.3. Teenuse tellimiseks peab Tellija määrama broneeringu aja, broneeritava ruumi ja ruumi paigutuse (seminariruumi korral), prognoositava osalejate arvu ning vajadusel lisateenused ja toitlustuse.
    2.4. Teenuse tellimisel (Broneerimiskeskkonnas või e-posti teel), nõustub Tellija Teenuse kasutustingimustega.
    2.5.Ruumide kasutamise eest küsitava tasu aluseks on broneeritud aeg. Kui tegelikult kasutatud aeg ületab broneeritud aja, siis lisatakse ületatud aja maksumus arvele või esitatakse eraldi arve (ettemaksu puhul).
    2.6. Ruumide kasutamise eest küsitav tasu sisaldab broneeritud seminari- või koosolekuruumi tavakoristust. Kui pärast Tellija poolt ruumide kasutamist selgub, et ruumid vajavad erikoristust, siis esitab Tennusepakkuja selle eest Tellijale eraldi arve.
  3. Tellija õigused ja kohustused
    3.1. Tellija kohustub esitama kõik broneeringuga seotud erisoovid broneeringu tegemise etapis.
    3.2. Soovist kasutada täiendavaid vahendeid, peab Tellija Teenusepakkujale teada andma broneeringu tegemisel. Igas ruumis olevad vahendid ja tellitavad lisateenused on kirjas Broneerimiskeskkonnas.
    3.3. Tellijal on järgmised võimalused broneeringu tühistamiseks:
    3.3.1. Koosolekuruumi broneerimine  – Kui Tellija teavitab Teenusepakkujat soovist broneering tühistada vähemalt 2 tööpäeva enne broneeringu algust hiljemalt kell 14.00, siis on tühistamine tasuta. Kui Tellija teavitab Teenusepakkujat soovist broneering tühistada broneeringu päevale eelneval tööpäeval hiljemalt kell 14.00, siis tuleb Tellijal tasuda 50% broneeringu maksumusest. Kui Tellija teavitab Teenusepakkujat soovist broneering tühistada hiljem kui eelneval tööpäeval kell 14.00 või jätab kohale tulemata, siis tuleb Tellijalt tasuda 100% broneeringu maksumusest.
    3.3.2. Seminariruumi broneerimine – Kui Tellija teavitab Teenusepakkujat soovist broneering tühistada vähemalt 14 päeva enne broneeringu algust, siis on tühistamine tasuta. Kui Tellija teavitab Teenusepakkujat soovist broneering tühistada 2 tööpäeva enne broneeringu algust hiljemalt kell 14.00, siis tuleb Tellijal tasuda 50% broneeringu maksumusest. Kui Tellija teavitab Teenusepakkujat soovist broneering tühistada hiljem kui 2 tööpäeva enne broneeringu algust või jätab kohale tulemata, siis tuleb Tellijalt tasuda 100% broneeringu maksumusest.
    3.3.3. Toitlustuse või tasuliste lisateenuste tellimine – Kui Tellija  teavitab Teenusepakkujat soovist tühistada tellitud toitlustus ja/või tasulised lisateenused vähemalt 1 tööpäev enne broneeringu algust, siis on tühistamine tasuta. Hilisemal tühistamisel tuleb Tellijal tasuda 100% tellitud toitlustuse ja/või lisateenuste maksumusest.3.4. Tellijal on õigus ettevalmistuste tegemiseks alustada seminari- või koosolekuruumi kasutamist 30 minutit enne broneeringu algust ja ruum tuleb vabastada broneeringu lõpuks.
    3.5. Igale seminari- ja koosolekuruumile on määratud maksimaalne külastajate arv. Tellija kohustub piirangust kinni pidama ja mitte lubama korraldatavale sündmusele lubatust rohkem inimesi.
    3.6. Tellija kohustub suhtuma Teenusepakkuja varasse heaperemehelikult ning kaitsma seminari- ja/või koosoleku ruumi, seal olevat vara (sh mööblit ja  tehnikat),  hoonet ning hoone territooriumit kahjustuste eest. Tellija vastutab kõikide oma töötajate ja külaliste tegevuse eest ning kohustub hüvitama Teenusepakkuja varale tekitatud kahju.
    3.7. Tellija kohustub järgima Teenusepakkuja ruumides viibimise ajal Teenusepakkuja töötajate antud juhiseid ja korraldusi.
    3.8. Tellija vastutab kõikide sündmuse korraldamiseks vajalike lubade, volituste vms saamise ning nendega seotud kulutuste eest.
    3.9. Tellija kohustub tasuma saadud Teenuse eest vastavalt Teenusepakkuja esitatud arvetele.
    3.10. Tellija kohustub esitama kõik pretensioonid Teenusepakkujalt saadud Teenuse kohta 7  päeva jooksul alates Teenuse saamisest, saates pretensioonid e-posti teel aadressile info@mainorulemiste.ee.
  4. Teenusepakkuja õigused ja kohustused
    4.1. Teenusepakkuja kohustub saatma Tellijale pärast broneeringu kinnitamist e-posti teel broneeringu kinnituse.
    4.2. Teenusepakkuja kohustub broneeringu algusajaks ette valmistama Tellija valitud ruumi soovitud paigutuses ja lisateenustega.
    4.3. Teenusepakkujal on õigus broneeringu lõpuks Ruumi jäetud esemete eemaldamiseks.
    4.4. Teenusepakkujal on õigus kasutada Teenuse osutamisel alltöövõtjaid.
    4.5. Teenusepakkuja vastutus piirdub kõikidel juhtudel broneeringu maksumusega ja see ei kata kolmandatele isikutele tekitatud otsest ega kaudset kahju. 

Uus klient/kasutaja

Valitud seosed:

Broneeringu id ... lisatavad ajad

Iga esmaspäev vahemikus 10:00-12:00 alates 20.06.2022 kuni 31.06.2023.

Erandid:

Lisa veel üks kuupäev

Valitud ruumid:

Broneeringu id ... muudetavad ajad

Broneeringu id ... muudetavad ajad

Iga esmaspäev vahemikus 10:00-12:00 alates 20.06.2022 kuni 31.06.2023.

Erandid:

Tuvastatud aegade kattuvus

Soovitud päring kattub allolevate broneeringutega:
Päev  Kuupäev    Aeg  Tegevus  Pealkiri  Ruum 

Kasutaja muutmine

Kasutajal on kokku ... broneeringut, nendest kehtivaid ....

Seose lisamine

Demisoft OÜ
Pärnu, Pikk 9-31
Ruumide otsimise ja broneerimise süsteem

Portaali haldaja kontakt: 
info@demisoft.ee


Ruumipakkujatele

Lisa sündmus

Demisoft koduleht arrow Turism arrow
Andmekaitse tingimused
Demisoft koduleht arrow Turism arrow